Kerem-inannesi Hemşire biraz daha araştırma yapsın diye düşünüyorum.Eğer annenin kilo alımıyla alakalı olsaydı bebeğin gelişimi,benim bebeğimin yaşamaması lazımdı.
Hamileliğim boyunca 12 kilo verdim,tek bir kilo almadan.Bebeğim de gayet haftasına uyumlu olarak doğdu.Doktorum da hiçbir zaman bebeğin gelişmez demedi,tam tersine o senden bir şekilde depolardan alıyor,için rahat olsun dedi.
Ayrıca hazır bebe bisküvileri şeker deposu,bence tüketmeyin.Hazır paketli gıdaların hiçbir yararı olmadığı gibi,aksine hem anneye hem bebeğe zararları var.Onun yerine,süt,kaşar,ceviz gibi yiyecekler tüketebilirsiniz.