Adile_demr 7 ay olacak evlendigim hic korunmadigimiz halde cocugumuz olmuyor bu ayda hevesle bekledimm husranla sonuclandi yarin hastaneye gitmek istiyorduk esimle ikimzde gorunecektik ama yarin cumartesiii adetin 4.gunu gitsemde sorun warsa gosterir mii
Dilman Adile_demr kuzum sana tavsiye vereyjmmi. Adetin 5. Gunu git doktora soyle korunmadigimiz halde gebe kalamadım klomen hapını yazsın. O yumurtalıkları geliştirir ve klomen bittikten 5 gün sonra doktora git çatlama iğnesi vurur gebelik şansını yukseltr
mmeleky Adile_demr öncelikle rabbim tez zamanda sevindirsin inşaallah benimde 7 yıl olmadı pco çikolata kisti hepsi var dediler doktorumun bitanesi bunların hiçbiri önemli değil önce rabbine güven sonrada çocuk konusunu kafandan çıkar unut demişti tam ümitlerimi kestim herşey bitti dediğim anda hamile oldugumu öğrendim o yüzden ümitsizliğe kapılman için henüz çok erken sabret allaha bırak en güzeli bu
Gozdeozn Adetin 2. Veya 3.günü git... Hormon testi yapar ve ona göre yumurtalıklar zayıfsa kücükse ilaç verir....
Sedley Adile_demr Ben tam 1 sene 4 aylık evliyim 10 aydır korunmuyoruz kaç doktora gittik hiçbir sorun olmadığı halde olmuyordu. Benden sana tavsiye canım bebeği görev haline getirip eşinle bebek olsun diye görev gibi ilişki yaşarsan olmuyor stres yapıyor insan tuttu mu tutar mı diye. Ben oluruna bıraktım eşimle mutlu olmaya baktım ilişki yaşarkende bebek olsun diye düşünmedim olursa olur vakti saati vardır olmuyorsada Rabbim bilir dedim. Çok şükür bikaç ay içinde hamile kaldım. Allahım inşallah isteyen her annenin kucağını boş bırakmaz sağlıklı evlatlarınız olur inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻