deletedmom815 Gul-21 Ben de 17 haftalık hamileyim canım. Ama bebeğim göstermiyor dün akşam gittik bacaklarını çarpraz atmış doktor baya uğraştı ama bir türlü açmadı. Önceden aynen ben de senin gibi düşünüyordum nasıl olur da görmez diye ama öyleymiş gerçekten. Sonra göstermeyince kız olabilir dedi.🤣
Mervereyy Gul-21 Gul-21 ben 12.haftada gıttıgımde doktorum %80 kız dedi 14.haftada tekrar gıdıcez yanılmısmıdırkı acaba
Gloria13 Ben 12+3 ye çok net bir şekilde erkek olduğunu gördüm. Doktorun ultrasonunun kalitesi çok önemli.
mrv_mert_15 Merhaba kızlar sürekli ayva, tatlı ve sarimsak soğan yedim. 11+4 deyiz bugun kontrolde doktorum kız gibi görüyorum dedi 😊 Yenilenlerle çok alakası yok sanırim. En azından benim için çok ilgili olmadı 😂😂😂