Gul-21 benim kızımın cinsiyeti 11. Haftada belli oldu. Doktorum tecrübeli bir doktor olduğu için direkt kız dedi. Belirti olarak ise erkek bebek bekleyenlere benziyor. Hatta çoğu kişi hala bu erkek olmasın diyor 🙈☺️ Yok diyorum kız kesin . Ama inandıramıyorum . Sağlıklı olsunlarda hiç mühim değil diğerleri🙋♀️