Kızlar 5+4 teyim omega3 kullanılmalı mı ve ne zaman başlanmalı. Hangi markaları öneriyosunuz ben farmasiden aldım ama daha başlamadım doktorumada danışıcam. Sizce gerçekten faydası var mı bebeğin gelişimi kilosu için ve lohusa depresyonunu atlatmada çok faydası olduğunu duydum