Hacercaner Uygulamaya göre 3 günüm var ben dogum yaptim. Ama bebek küvezde beklemedeyiz. Solunum sıkıntımız var sabah 7den beri dogum yaptim hastanedeyim Dualarinizi eksik etmeyizallah herkese nasip etsin inşallah
Hacercaner kayrahazalayaz bilmiyorum ki aldilar haber vermediler sonra getirdiler şükür bu gece yanımdaydı şükür🙏🙏
Annemmm2 Hacercaner Allah sağsalim kucagına alıp evine gecmeyi nasip etsin insallah kaç haftalık doğdu ki
Annemmm2 Hacercaner ya bende korkuyorum insallah sağsalim kucagına alırsın bende 38+2 de sezeryanla alıcak 😒
aydemirtas Hacercaner Allah tez zaman da şifa versin inşallah miniğinize çok geçmiş olsun Allah a emanet olun