Ceylin23 bebek toplandığında kasılma yapmasını normal karşılıyorlar zaten özellikle 32.haftadan sonra oluyor ve normal kabul ediliyor. Oda nst de ağrı olarak çıkıyor zaten. Bence normal nst. Benim 35. Haftadan itibaren sürekli gelen sancılarım çıktığı halde birşey yapmadan eve yolluyordu doktorum bence sorun yok canım