Zuhraa canım bi insanın başı vücudunun susuz kalması sonucunda oluyor. Bol bol su iç olabildiğince çok ii geliyor ferahlıosun. Ben migren hastasıyım ve baş ağrılarım çok şiddetli oluyor ya başımı sıkı sıkı bi dülbentle bağlıyorum veya kolonyağı ile başıma masaj yapıyorum iyi geliyor. Ama su içmek hepsinin başında geliyor