Bende 14+2 yim mide bulantısı aşırı aşırı yaşadım , kötü geçiyor ama benim derdim annelik hissiyatı yok ne bileyim benimle beraber aynı ay arkadaşım var o benden çok farklı direk anne olmak için gelmiş bu dünyaya , o yüzden kendimi tuhaf hissediyorum.