Zynp01 Birinci hamileliğimde 5,5 haftalıkken karnımda öldü ikizlerim ve bir hafta sonra da düşmedikleri için kürtaj oldum. İkinci hamileliğimde de 7,5 haftalıkken karnımda ölmüş ama ben hiç hissetmedim kanamam falan da olmadı. 12 haftalık olduğumu zannederken doktora gittiğimde 7,5 haftalıkken karnımda öldüğünü öğrendim. Yine başa sardı düşmediği için kürtaj oldum.
Sonrasında genetik bölümünden randevu aldım orası bütün gerekli testleri yapıyor sen gidip durumunu anlat. Ama 3 düşük yaşadığını söyle. Bazı doktorlar 2 düşük olduğunda araştırma yapmıyor. Devlete kalsa 3 düşüğün olacak sonra gel araştıralım diyorlar. Ben de öyle yaptım. 2 kürtaj, 1 düşüğüm oldu dedim. Nerede oturuyorsun bilmiyorum ama. Ben Medical Park Bahçelievlere gidiyordum. Kürtajlarımı orada oldum birincisi 3.500 TL idi ikincisi 2.500 TL idi. Yine bu hastanede genetik bölümüne sordum bu fiyatları. 7000 küsür dedi az bir miktar teste. Diğer testler de eklense fiyat artacak. Nasıl olsa kan vereceğim devlet hastanesine gideyim dedim. Haseki'den tıbbi genetik bölümünden randevu aldım ve gittim. Sonuçlarım 3 ay sonra çıktı. Beklemesi uzun biraz. Bahçelievler'deki doktorum bana yaptırmam gereken testleri yazmıştı. Onları verdim genetik doktoruna bazısını ben yapamam kadın doğumdan randevu al dedi. Yapılanları orada yaptırdım. Bezmialem hastanesinden randevu aldım aynı gün içinde hemen. Doktor kalan diğer testleri de yaptı bana. Lüpus, protein s protein c falan vardı.Kendisi de fazladan ekstra testler yaptı. Eşimden de sperm testi istedi onu da yaptırdık sorun çıkmadı. Sonuçlar 15 20 güne çıkıyor. Bu doktor benden bir de rahim filmi çektirmemi istedi. Bir de rahim filmi çekildim ve rahmimde şekil bozukluğu çıktı. Bir de ameliyat oldum rahmimden. Ameliyattan 3 ay sonra hamile kaldım. Kan pıhtılaşması çıktı bende. Şimdi her gün karnımdan kendime kan sulandırıcı iğne vuruyorum. Ve 22. haftalara kadar geldim. Çok korktum aynılarını yaşayacağım diye. Ama bu ölümlerin nedeni pıhtılaşmaymış işte. Uzun anlattım ama işine yarar umarım. İnşallah her şey güzel olacak ve sen de yakın zamanda kucağına alacaksın bebeğini. İçini karartma hep olumlu düşün.