Gulsah4241 ben bi tane bile vitamin hapı kullanmadım ama söyle bişey var bünyeniz önemli bu konuda bebek önceden vücudun depoladıgı vitaminleri alırmış yani sizin bünyenizde vitamin fazlasoyla varsa meyveden sebzeden destelyebilirsiniz kümi insan var yesede o meyveden vitamin alamıyor bende kansızım doktor bastıra bastıra onemli kuşlan dedi ama nası kullancam bilmiyom aldım öylecenez duryo