Mybaby34 Vitamini hamile bi arkadaşım kullanıyo gayet memnun olduğunu söyledi ilaç değildir zaten Henüz doktoruma gitmedim kontrol için doktoruma danışmak istedim bu vitamini. Aranızda kullanan var mı? Herhangi bi zararı var mıdır acaba ?
Efuchama Mybaby34 ben kullanıyorum omega 3takviyeli olması bizim için çok iyi balıktan midesi bulananlar için çok efsane ilk gebelikte ben ağzıma sürememiştim şimdi de doktoruma rica ettim bunu kendim istedim hatta
Deletedmom3 Mybaby34 ben 15.haftadan sonra kullanmaya basladim gayet memnunum icinde birden cok vitamin mineral ve faydali yag asitleri bulunduruyor. Bende kabizlik mide bulantisi vs yapmadi hic. Gece yatmadan önce iciyorum
Bebiskomm Mybaby34 5.haftamdan 11.haftama kdr kullandım sonra doktorum kesti fazlası zarar 12.haftadan snra kullanılmamalı dedi. 20+5 hamileyim. Haptan memnundum
bebegimmm16 Ben kullanıyorum canım hamileyken doktor vermişti malesef 2 ay sonra bebeğimin kalbi durdu, ama ben bırakmadım devam ediyorum kullanmaya içinde bir çok vitamin var
Elifdemir_ bende kullandim omega ve folik asut vardi icinde kahverengi bonibon gibi bi ilac ama bende ilac yutma problemi oldugundan cok icemedim bana göre cok buyuktu cunku :)
Esme Bir süre kullandım . İlaçlara karşı antipati besleyen bi insanım . İlaç değildir takviyedir densede masum bulmuyorum (şahsi fikrimdir) kullandığım sürede 1.5 ay boyunca yoğun kabızlık yaşadım . İlacı kestim sonra kabızımda kesmemle birlikte geçti
Sweetblonde88 Mybaby34 12 haftadan 37 ye kadar kullandım. Bir yan etki de yapmadı. Yutması da kolay kaygan bir hap. Omega içermesi bir artı. Memnun kaldım ben. Tabi baska takviyeler ve kan ilacı da içtim aynı zamanda. İlerleyen haftalarda.