AhsenMila 17 haftaligiz bugüne kadar 3 kere farklı cinsiyet yorumu yapti Dr . Ve hala kesin demedi .Bide sizden yorum alayım dedim . Nasıl resim ekliyoruz bı yardimci olurmusunuz
Zerrinmesut19 AhsenMila göstermeyen bebekler genelde kız oluyor şuan 27 haftadayız bizimde kızımız olacak inşallah 🙏 muhtemelen sizinde kız genelde utangaç oldukları için göstermiyor diyolar :))
MCY 29 haftamdayım hala cinsiyetini göstermiyor yüzünü bile göstermiyor benim bebeğim doktorda büyük ihtimalle kız diyor yani acele etmeyin bekleyin 😊 ultrasondan önce çikolata yiyin faydasını görürsünüz belki siz 🦋 hayırlı günler 🎈
AhsenMila MCY hmm anladım . Genelde orda belli oluyor diye biliyorum bende 20. Haftayı bekliyorum sabırsızlıkla
AhsenMila Zerrinmesut19 aslında 12. Haftada göstermişti bacak arası resim almıştı çıkıntısı var erkek demişti . Sonra ki gittiğimde göstermiyo dedi . En son gittiğimde kız gibi ama kesin bişey diyemiyorum dedi öyle belli belirsiz hep rüyalarımda da farklı görüyorum kesinlik kazanmadı 😃 ben biraz sabırsızim da
Zerrinmesut19 AhsenMila bende öyle AhsenMila bende öyle olmuştum ilk çocuk sabırsızlanıp özele gitmiştim 16 haftalıkken öğrenmiştim sonra gittim kordonunu görüp erkk dedi ama şuan kesin kız Rabbim gönlüne göre versin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊🙏
Brvn__ Benimki böyle ve cinsiyetini çok merak ediyorum sizcve kizami erkeğe mi benziyor https://i.hizliresim.com/bvm28Y.jpg