Arkadaşlar sürekli duyduğumuz ve sinir olduğumuz o cümle “ kafandan atarsan hamile kalırsın “ iyi de kafadan atmak o kadar kolay mı ? Bir çoğunuz gibi bende bunlarla cebelleştim hiçbir sağlık problemim olmamasına rağmen. Hamile kalamıyordum evliliğim 1 yılı doldurduğumda anca hamile kalabildim o da kısa sürdü ve 6 haftalıkken düşürdüm daha sonra 7-8 ay sonra kaldım o da düştü derken iyice depresyona girdim pisikoloğa gittim maddi inkanım oldukça tatile kaçtım hiçbiri işe yaramadı çevremde beni çekemeyen insanlar vardı ve kendi bebekleriyle hava atıp canımı yakıyorlardı hepsinin bebeğini allah korusun bişi diyemem . En son beynimi kandırdım gerçek anlamda kandırdım ilk önce asla bebek istemediğime inandırdım kendimi sonra iş kurdum ve sürekli çocuk istemiyorum dedim sonra son kontrolüm vardı mecburen gittim ona da ama nasıl canım yanıyor dr kapısında elimde minik minik bebeklerle kadınları görünce içimden bu buraya son gelişim bir daha asla çocuk olsun diye gelip uğraşmıcam çocuk falan istemiyorum artık sadece iş hayatıma başlıcam ve güzel bir diyet yapcam dedim dr göründüm ve eve gittim gülebildiğim kadar güldüm hayatın tadını çıkardım o sürekli takip edip ilişkiye girdiğim yumurtalama günümü es geçtim eşimle sadece canım istediği için birlikte oldum ve sonuç ne mi hamileydim . Demek istediğim o ki beyninizi kandırın çünkü dr ne yaparsa yapsın beyinde bitiyor bana da çok tedavi uyguladıkar ( bilmem kaç kere çatlatma iğnesi , aşılama , rahim filmi vs ) ilk önce hiçbir sağlık sıkıntınız olmadığından emin olun ve beyninizi kandırın çocuk istemediğinize ikna edin beyin böyle bişi işte 🌸 Herkes için hayırlısı olsun 🌸