Gokce_ Kızlar midem çok kötü 1 haftadır. Yanma ekşime 🤮 mahvetti beni 22. Haftalığım. İlaç koruyucu kullanan ya da ilaç kullanmadan bir çözüm bulan var mı acaba ?