Deryaaa27 korkmayın, zamanla alışıyor insan.. ben de 19. Haftanın sonlarındayım 5 . Haftada başladım..hep göbekten yapıyordum son 1-2 haftadır kollara geçtim. En kolayı göbekten. Bana da birkaç gün eczanedeki bayan yaptı sonra onun yanında ben yaptım ve alıştım , normalde iğneden korkan bi insandım 🤭 ben de özele gidiyorum ilk aldığımda reçete ile almıştım sonra bu uygulamadan duyup rapor çıkarmasını istedim, raporla alıyorum, 10 kutu bitirdim mesela bugün gidip aile hekimine yazdırıcam. Rapor olunca yazabiliyorlarmış aklınızda olsun..