Asli06671 Yarin ulturasyonda keseyi gormeye gidicem 5+7 yim sıkışıkmı gitmem lazim kizlar oyle dedi biri ama ?
EstAr10 Transvaginal bakılacaksa sıkışık gitmeniz iyi değil, fakat karından bakılacaksa idrar kesesi dolu olursa daha net görüntü alınıyor 🙂