Selam kızlar. 2 gun once göbek deliğimin agrısıyla acile gittim. Şehir hastanesine. Acilde ultrasondan bakıldı ntsye bagladılar. Az bişey sancım çıktı. Beni doğumhaneye gönderdiler yatışım yapıldı. Alttan bakıldı açılmam yok. Sürekli gidip gelip ntsye bağladılar alttan baktılar açıklık var mı dıye. Onlar alttan baktıkça kanlı akıntılarım oldu.ne sancım var ne açılmam. Kendimi anlatamadım dıyorum göbek deliğim agrıyor dıye umursamıyorlar. Dün sabah baktılar yıne sacı yok açılma yok. Fıtık olabılır eğer varsa sezaryene alırız amelıyatlada fıtıgı alırız dedıler. Genel cerrah doktoru geldı. Göbek deliğim biraz dışardaydı parmagıyla içine sokmaya çalıştı. Kıvrandım acıdan ağlaya ağlaya mahvoldum. Ölüyorum sandım.Amelıyatlık değil dedi içine girdi göbeğin rahatladınmı dedı. Hayır hala agrıyo dedım.rapora hastada rahatlama oldu yazmıs. Ama ben aglaya aglaya odaya gıttım.kadın dogum doktoru geldı acın geçtimi dedi buraya oyle yazmıslar. Hayır dedım o doktorada dedım agrıyo dıye dedım. Tamam tekrar bakalım ntsye sancın varmı açılman varmı dıye yoksa gidebılırsın istersen dedi.yınede gözetim altında tutalım dedı. Bende yok gıtmek ıstıyorum dedım.Çıkmayınca taburcu ettıler. Boşu boşuna benı doğumhaneye yatırıp acı cektırdıler.kanamam yoktu zorla alttan baktıkları için açılmam varmı dıye. Kanlı akıntım oldu. Gitmez olaydım keşke. Neyse kızlar çok konustum helal edın hakkınızı. başına böyle bişey gelen var mı. Fıtıkla normal doğum yapanınız varmı acaba.