Elifece Sebla55 hamileliğimin başından beri günde 3 defa çok şiddetli kalp çarpıntısı oluyor bende de 😣 doktoru aradım dün dayanamadım . Kardiyolojiye gönderecek beni ptesi günü
Sebla55 Elifece bende tıroıt tahlılı yaptırdım bugun normal cıktı kardıyolojıye gıt dedı onada sıra alamadım 😖
Handeaslan616139 Sebla55 normal canım bende 12 haftalığım beynimde öyle hele yoruldukça daha beter oluyorum
Sebla55 Handeaslan616139 senındemi aynı şikayetler aksi bişe olmasından korktum parol içsem bitane olurmu acana