Luisluis ben henuz dogum yapmadim 27.haftamdayim cok memnunum buranın özel hastaneden hic bir farki yok. Dogumu tek kisilik odalarda yapiyorsunuz yaniniza bir refaketci seciyorsunuz esiniz de olabilir ayni odada dogum yapiyorsunuz bebsginiz yaniniza veriliyor eger problem yoksa 2 3 saat sonra toparlancada servislere çıkarıyorlar heryer tertemiz calisanlar cok guler yüzlü cana yakinlar gebe okulu da cok egitici ogretici kesinlikle tavsiye ederim