Merhaba annisler,
Benim geceden başlayan ve geçmeyen kaşık agrım var doktora gittim enfeksiyon olabileceğinden korkup tahlil yaptı idrar temiz çıktı ama ağrı için kesin bir şey söylemedi ve ağrı aralıksız devam ediyor sürekli idrara çıkma isteği ve sertlik var idrarda bisey çıkmamasına rağmen urocare yazdı ve magnezyum verdi. Aynı problemi yasayaniniz var mı?