Çarşamba günü kanamam oldu öyle aşırı aşırı çok değildi ama yerleşme kanaması gibi az da değildi.doktora gittiğimde kesenin arkasında kanama var demişti yani. Bu arada kanamam bir pedi doldurmaz sonrasındada kesildi şuan hiç yok ama doktorada tekrardan gitmedim kontrole haftaya cuma gidicem ama o arada bebek iyimidir acaba gelişicekmi kalp atışını duyarmıyım yada keseye bişey olmuşmudur diye düşünmeden edemiyorum. Şuan 5+4üm. Aranızda kanama yaşayıp sonrasında hamileliği güzel ilerleyenlerr bana moral olurmusunuzz güzel şeyler duymaya ihtiyacım var