Ayaf Merhaba kizlar.30haftaya ulawdik artik.cok zorlu bir surecten gecdik.halende gecmeye devam ediyoruz.ancak iki gundur adet olacakmiwim gibi agrilar oluyor bende.normalmi?bir zarari olurmu bebegime? Doktor randevum 17ocak olacak.yardimci olursaniz sevinirim.
Zeyk Ayaf canım benimde ağrılarım yukseldi aynı haftadayiz bel ağrısı bacak ağrısı kasık krampları okuyor 7sinde randevum gidince doktora da soylucem ama ağırlık oluyor diye düşünüyorum.
Selcen Ayaf canım benim de adet olucakmış gibi oluyordu hareketleri az dı meğer sancım varmış kasılmam oluyormuş ve rahim uzunluğum kısalmış tetbirli ol her hafta muayene oluyorum. İlaçlara başladım kasılmalarım Dursun diye git bir görün bence
Gamze0144 Ayaf canim zorlu bi sürece yeni girmissin.son zamanlar daha zorlu oluyor.bende 34+5 haftaligim ağrilar,kasilmalar,çatida zorlanma hissiyati ne ararsan var.yok yokk🤣🤣 Allah yardimcimiz olsun
Ayaf Zeyk aynen canim.coook zorlaniyorum.artik yataktan kalmaya bile gucun kalmadi.cok erken degilmi ya.Allah kolaylik versin.Rabbim sag salim kucagkmiza almayi nasip etsin inwAllah
GulinMert Bel kasık karın bacak her yerim ağrıyor. Alt tarafıma kramp gibi vuruyor Oturamıyorum. Dağa çok var nasıl olacak bu böyle bilmiyorum .
Ayaf GulinMert sabr etmemiz lazim canim.benim icinde cok erken gozukuyor boyle weyler.ama olunca da napacaksin.
Rbidrmz Bende aynı haftadayım benim de bebegim yukarıdaydı şimdi kasiklarimda hissediyorum hareketlerini sizdede oluyormu arkadaşlar 🤔 öncesinde yukarda atıyordu tekmeleri
Ayaf Rbidrmz evet canim oluyor..bende hic yukarda olmadi hep awagidaydi..beni cok zorladi.cok zor donemleri atlatdim.wimdinboyle olunca insan evham yapiyor iwte..bubhaftalarda bebekler dogum pozusyonuna yatiyor diye soylemiwti doktorum.her halde ondan awagida hiss ediyorsun kuzum.normalde ben zaten hep awagida hiss etdim
Ayaf Selcen yaa sabahdan korkuyorum.ya bir wey olursa diye.tamam kuzum tewekkur ederim.o zaman randevumu degiwetim gideyim bir baksin..boyle korkarak daha cok kasilmam olur
Ayaf Gamze0144 yaa Allah yardimcimiz olsun kuzum..evet yeni girdim zaten zorluydu wimdi daha da zorlaniyorum.inwAllah hayirlisi😂😂bebeklerimiz iyi olsunda.annelik boyle bir wey sabr etmemiz lazim.
Ayaf Rbidrmz yani korkma kuzum..haraketkerini hiss et.inwAllah zamaninda hayirlisiyla sag salim gelsin🙏🙏🙏🙏😘😘😘😘
Gamze0144 Ayaf Rabbim yardimcimiz olsun canimsin.üzülerek söylüyorum benim gibi 34lere geldiginde daha da zorlanacaksin😔Mevlam sabrini veriyor ama dikkat et kendine.stres yapma tatlim