Naze2151 Pregnant0 akşam üstü 17.00 gibi ağdaya gittim😂😂 Gece 04.15 te doğuma gittim ben biraz şanslıydım galiba 😂😂😂
Mervee58 Cnnkgn eğitimlerde yapılmamasını söylüyorlar bize o yüzden yapmıyoruz son ay demişti ama son ayı olduğunu söylemeden gelen çok oluyo sonradan söylüyolar ertesi gün doğuma gidiyolarmış felan bişey olsa sorumluluk bize kalır o yüzden yapmıyoruz dedi
Esmaemenova Pregnant0 canim ben 34 haftadayim inan o ağda işine hiiç takmiyorum😂haftada bir jiletimi yaparim ne zaman doğurursamda cokta fifi😅haftada bir yapmamin sebebide hicbiryerimi görmüyorum😫cok zorlaniyorum onun icin 🤭doktorumda bana bu konuya takmamami soyledi sonuçta doğuma giderken temiz olmali insan Ama öyle günü gününe planlayipda ağda yaptirayim bitane bile kil kalmasin diye endişelenmeyin 9 aylik zor bi sureçteb geciyoruz agrilar sancilar derken bide onu dert yapmayalim kendimize.. Belkide benim budan once dikişim olmadiği icin boyle rahatim ama dişik olma ihtimalina karşi yinede temiz olmaliyiz yani demek istediğim Rabbim izin verirse vakit olursa doğurmak icin duşumu alip temizlenip oyle giderim hastaneye
mmeleky Esmaemenova vala bende aşırı tüy sorunu var acı eşiğimde çok düşük 7 yıl olmadı bebeğim erken doğumu tetikler felan diye sadece jilet yapıyorm o riski göze alamıyorm artık hemşireler bi kaç saat bizi öyle görmeye dayanacaklar yapacak bişey yok😊😉
Gamze0144 Pregnant0 canim daha 6 aylikmissin.bu kadar stres yapma.34+5 haftaligim.gecen hafta gittim ağdaya.36nci haftada gidecegim kontrole eğer tüylenme olursa yine giderim.bi de erken doğum riskim var temiz olmaya özen gosteriyorum.her hamile kadinin korkulu rüyasi kirliyken doğuma yakalanmak.ben hamile kalmadan once de temiz olmaya aşırı ozen gosteren biriyim.azicikta tüylenme olsa sinir oluyorum.Allah bilir tabi ama ölümün ne zaman gelecegi belli olmuyor.
Deletedmom6 Pregnant0 Neden sizde öyle yapın 😄 Ben zaten sarışınım tüylerim de az o yüzden 2 haftam kaldı ztn doğuma kdr rahatım 😌
Tugbaklc Pregnant0 canım.ben kizimda suni sancı alırken yanımızda bulunan bayan acil sekilde doguma gelmişti jilet verdiler alsın diye
CanselMayis Pregnant0 bende bekleyecektim ama öncesinde jilet kullandıgım için uzayınca batmaya başladılar dayanamadım gine jiletle aldım nede olsa cabuk çıkıyot jiletle ama 36 37 gibi almayı düşünüyorum
Demetdemircioglu Son 4 hafta her hafta ustunden gectim agdayla tek tuk bile olmasini istemedigim icin. Tertemiz girdim bu gebeligimdede oyle ilerlicem☺️
Ftszgn Bu tuy muhabbetine bekarken lazer e gitmistim lanet olası gram azaltmadi😂 suan serklajli oldugum icin agda yasak🤦🏼♀️ jilet yapmak zorunda kalıyorum istemeye isteyeme,36 olunca agdaya gitmeyi düşünüyorum ben de
edamutlukinali Pregnant0 Ağdaya en son 1,5 sene önce gittim şimdi kendimi kasacağım acaba bir sorun olur mu diye korkmuyor değilim. 2-3 günde bir özellikle her doktora gittiğimde jiletle temizleniyorum ne olur ne olmaz diye geçen çatı muayenesi oldum ve temizdim bu şekilde devam edeceğim 😊
Esrahmet Hemen ağrı olmuyormus yaparım diye düşünmeyin şakın herkesin aynı olamaz bnm doğumuma 5 hafta varken hiç doğurmak aklımda yokken hastaneye kontrole gittiğimde acil Doğuma alındım her an tedbirli olmakta fayda var bence
deletedmom150 Deletedmom6 ben de sesı kullanıyordum da şimdi inci mi yapsam diye düşüyorum sesuyu yapamıyorum artık
Deletedmom6 deletedmom150 Ama inci ağda her bölge ye kullanılmıyor. Inci ağda bacağa yapılmıyor mesela sesu da koltuk altına olmuyor. Ikisinin de makinası ayrı zaten
Hzr_7714 Bence onlem amacli agdamizi bakimimizi yapamadan acil doguma gidebiliriz diye dusunerek hastane cantamiza bir tuy dokucu koymaliyiz o an jiletlede goremeyip biyerimizi kesebiliriz diye dusunuyorum. 🙄