Sueda29 Kızlar ayın dokuzunda kontrlm var büyük ihtml detaylıyıda olcam.doktora sormam gerekenler neler.ben en çok rahim agzı ile ilgili problemler okuyorm ve böbrek genişlemesi bizlerde.bunları doktor görünce söylüyormu banada mı bakacak o esnada
Deletedmom00260 Sueda29 Detaylı da normal ultrason gibi. Alttan va bakılmıyor yani. Karnınızı açıyorsunuz bebeğin iç dış tüm organlarını inceleyip bilgi veriyor. Devlette nasıl bilmiyorum özelde yaklaşık 40 dk civarı sürdü benim. Bebek haricinde senin bir problemin varsa bunu kadın doğum doktoruna başvur
arslanmerve57 Sueda29 ben devlette gittim 45 dakika baktılar çok da ilgiliydiler ufacık nokta dahil herşeyi tek tek açıklayıp anlattılar sizin ekstra bir şey söylemenize gerek yok uzman görüp sizi bilgilendiriyor ☺️