bebisiminannesi merhaba arkadaslar hamilelik diyeti uygulayan var mi acaba bende istiyorum yoksa kilo alicam şimdiden 4. aya girdik 75 kiloyum ve alıyorum da hızla tavsiyesi olan var mıdır🤗😊
ZeynepKr bebisiminannesi kendinizi kısmayın bence az yiyin ama mahrum etmeyın . Bol bol yururseniz aşiri almazsiniz inşallah 🙏🏻🙏🏻
Efe39 yani ben mecburi dikkat ediyorum, hamilelik şekeri çıktı çünkü hamur işi, pilav, makarna, patates, şeker, havuç bunlardan uzak duruyorum... çok su iç en az 2 Lt. diğerşeylerden de az yiyorum!
Hasgulselin Ben hamile diyeti yapıyorum ekmek pilav makarna hamurişi abur cubur çikolata yemiyorum çok canım isterse küçük bir parça yiyorum günde 3 litre su içiyorum ve hergün 5000 adım atıyorum hava kötüyse evde kırk dakika plates yapıyorum böylece ayda sadece bir kilo alıyorum ve bebeğimde gayet güzel besleniyor. Zaten yemediğim şeylerin bebeğime de yararı yok😊