Angello aciksan da onu bir sekilde bastirmalisin bence, profesyonel destek olman gerekiyor olabilir senin iyiligin icin söylüyorum kilo berbat bisey ve ne yazik ki kar topu gibi büyümeye devam ediyoruz ben kendimi bildigim icin diyetisyene gittim ama dizginlenemeyen birsey oldugunu da düşünmüyorum elbetteki acıkacaksın yiyeceksin ama ne yedigin ve ne kadar yedigin önemli
mesela biz aksamlari kurudut ceviz yiyorduk diyetisyen yemeyeceksin aksamlari dedi kuru meyve kesinlikle yasak dedi aslında dogru diye bildiğimiz ama yanlış olan bir sürü sey var