Yani tahmini doğum tarihim 3 ocak ya şimdi, o yüzden de raporda raporun bitiş tarihi 3 ocak yazıyor. Ama ben doğurmadım şimdi doğurana kadr geçen süre benim için sorun olur mu? Mesela 8 Ocak’ta doğum oldu, belgemi o zaman götürdüm. O 5 gün açık kalıyor. Aklım karıştı. Müdüre sorup onun da o açıklığı fark etmesini istemiyorum açıkçası 😀