Mrvelis Benimde tahmini dogumum 15 mart ama nedense erken gelicek gibi hissediyorum 38 haftalik gibi gelirse subat sonu mart basi olcak hissindeyim 🤔 insallah 29 subat olmaz 😂
Senyorita Sevimmm Ya ama işte o eskidenmiş artık Doğum belgesi ile gidiliyor ya direk o tarih yazılıyor.🤣 Ay birimize şu 29 Şubat vuracak ama hangimize
Sevimmm Senyorita aaaa gercekten mi bilmiyodum onu ben😯 Allah'a dua etmekten baska care kalmadi o zaman🙏😄
Mucize001 Fatmanur_yakup17 Canım çok gecmis olsun. bende 70 gün kala çok fena bir mide ve sirttan giren agriyla safrada camurlasma tespit edildi.2 inu.serum yapidil 2 gün gözetim altı sonra taburcu edildim ilacı yok.şeker ve tansiyon vardı birde bu yediğim hiç birsey kalmadi.nasıl baş edicem 3 gündür mahvolduk.
Fatmanur_yakup17 Mucize001 valla aynı bende dün hastane de sabahladık yağlı yemeklerden uzak durmalıyız bize üşütmemeliyiz kendimizi salata ağırlıklı ve meyve öyle beslenmeliyiz Çok geçmiş olsun dikkat et
ozlemkaramann Cicimato_96 bende bilemedim o yüzden 😋 Pişik kremi aldım bende ayriyeten pudra ya gerek var mı acaba ya bilemedim. Hiç kimsede aldım dememiş gerçi ama
AtesveAnnesi pinkin aynen bende ayaklarımı açıp yürüyemiyorum bazen sürükliye sürükliye gidiyorum mart 2 doğum gözüküyor
Eliffffffffff Faatmaace bende aynısını yaşıyorum kaç haftalardır magnezyum verdi doktorum o rahatlatıyor bide bebeğin pozisyonundan olur dedi