Cicimato_96 Senyorita Aaa bu şey değil mi ya ben 😂😂 Al benden de o kadar nolur kızım 29unda gelme diyorum sürekli benim gibi inat olursa o gün gelir kesin 😂😂
Senyorita Cicimato_96 aahhahaha kız yemin ederim tek korkulu rüyam haline geldi 🤣🤣🤣 Bizim cimcimeler bize inat 29’unda gelmezler inşallah.🤣
Sevimmm Senyorita her ihtimali dusunuyorum artik olurda 29 da gelirse nufusta 1 mart yada 28 subat yazdiririm diyorum😂😂
Eso54 O 29 martcıların içinde bende varım galiba 🙄farklı olucam deyip o zaman gelirse şaşırmam 😫😫 zaten karnımda bir rahat durmuyor illa tepinecek çıkacam ben bugun derse 29 Mart’ta durduramaz kimse 😂
ozlemkaramann Cicegiburnundamom kıl payı martiz 🤪 2 mart görünüyor doğum kızım erken davranmazsa tabi. Şimdilik iyi gidiyor arada el ayak uyuşması dışında problem yok şükür
ozlemkaramann Cicimato_96 çoğu bitti azı kaldı 😍 bu haftalarda kıyafetlerimizi yikiyip utuliycez inşallah.
Gozdeakan Melikeblt bende 29+6 yım bel ağrısı oluyordu.Doktorum Kalsiyum magnezyum verdi.Azaldı ağrılar bayağı
Masal71 Cicegiburnundamom 28+0 kemik ağrıları bel ve sırt ağrıları var bide bebek Bi yere toplanıyor hep onun dışında iyiyiz çok şükür 😍
ozlemkaramann Cicimato_96 mont niyetine kullanmak için benim amacım 🤭🤪 Minicikler mont bulunmuyor bebisler göre uyku tulumu sıcak tutar diye düşündüm