Tugbasnmez Kızlar geceden beri sancim vardı bu sabah suyum geldi. Açılma bekliyoruz dua edin nolur 🤲🤲🤲
cennet13 Tugbasnmez Sağ salım tek avazda kucagınıza alın İnşaAllah 😘🙏🏻 Benim bi sorum vardı, acaba neler yapmak lazım suyum gelmesi için 😣 çok yoruldumm😔38+3 haftalığız, ve doktorum dedi kafası açagıda dedi ama gelmeye niyeti yok 😣
Gmzgzln Tugbasnmez Allahım inşallah çok çabuk açılır bi avazda da kurtarır Rabbim darısı başımıza benimde dün nişanım geldi açılmam yok henüz ama. 🥺