Arkadaşlar merhaba
buaralar burada fazlasıyla aktif olduğumu gördüm ☺️
sizlere tekrardan danışmak istediğim bir durum var. Benim erken doğum riskim varmış geçen hafta kontrole gittiğimde doktorum rahim ağzımın kısaldığından bahsetti. Bakılan ultrasonda değer2.80 göründü (bu konuda bilgisi olan varsa danışmak isterim) neyse ciğer geliştirici iğne vuruldum progestan kullanıyorum vs.vs. Her ihtimale karşı tedbirimizi alalım dedi olurda erken doğum olmasa bile kullandığım bu ilaçların herhangi bir yan etkisi olmayacağını belirtti bebeğime karşı. Bir haftadır inanılmaz mide yanması problemi yaşıyorum gaviscon ilaç kullanıyorum bir nebze rahatlatıyor tam anlamıyla olmasa da elhamdulillah. Buaralar inanılmaz WC ye çıkıyorum uyku denilen bişey kalmadı. Gece yediklerimin haddi hesabı yok boğazıma dur diyemiyorum. Sizlerde durumlar nasıl ?