Fadime3543 Deletedmom124 Vahap bey nerede acaba ben normalde Akademi hastanesi Feyruz beye gidiyorum ayrıntılı Ordada yapılıyormuş ama internette perinatoloji bölümü doktorunun yapmasının daha doğru olduğu yazıyor
Deletedmom124 Fadime3543 mozaikte benim kendi doktorum yapacak canım önceden peritantoloji mi vardı ilk bebegimde dogudaydim özel hastane bile yoktu devlette yaptırdım bir sorun olacağını sanmıyorum içine alma öyle herşeyi
Fadime3543 Deletedmom124 öylede millet giriyor yarım saat bir saat ayrıntılı geçiriliyor her organına bakılıyor perinatojlar bu işe daha fazla önem veriyor en iyisi devlete gitmek galiba perinatoloji bölümü varmış özeldede vardır belki diye sordum yok galiba
Deletedmom124 Fadime3543 devlette var evet devlete de gidiyorum ben arada bir doktor var o çok iyi ona gidin derim önce kendisi başlıyormuş sonra perindontoliga yonlendiriyirmus bakiyormus