Kızlar 2-3 gündür su gbı akıntım ve onunla birlikte cok koyu yeşil bir akıntım var camasırlarımı ıslatıyordu artık doktora gittim bebeğin suyu vs gayet iyi dedi rahim ağzı kapalı dedi ama sızma ıhtımalıne karşı turnosol ped verdı maviler pembeye dönerse bebeğin suyudur dedi 12 saat kalıcaktı şuan 9 saat felan oldu daha yenı yarım saatır pembeye dondu ped ama biraz araştırdığımda enfeksıyonda bazen yanıltabılıyormuş aranızda kullanan varmı acaba turnosol ped daha 32 haftalığız😢