Busragulec Himm bnde cinsiyeti icin ozel hastaneye gitmeyi dusunuyroum ozel natal klinigine dr.faruk dincsahine
Ftmkya Busragulec faruk bey ileriki haftalarda hasta almıyo diye biliyorum bastan beri takip yapıyo ama şimdi nasıl bilemiyorum ben giderken öyleydi
Ftmkya Busragulec ilk dogumumda gittim cokta memnun kaldım süper bi doktor elide cok hafif sezeryan oldum hiç sıkıntı yasamadım ama ben bastan basladım kac haftalıksınız arar sorarsınız
EserNagihanSnmez Ji̇mer hastanesi Nuray hanıma gidiyorum şimdilik memnunum.daha önce gitmiş olan varmı ?
Ebaa EserNagihanSnmez ben gittim 2 muayenemi orda oldum ama hiç bakmıyor ve çok kısa süreli muayene ediyor
EbrarBulut Kızlar hastahanenizde doğum fiyatları nedir ? Birde kendı doktorun doğuma girince ek ücret istiyorlarmı doruk yıldırım gibi 😡😡
EbrarBulut Kmelikem Aynen öyle kendi doktorun doğuma girsin istersen artı 1000 lira fark istiyorlar. Vermezsen nöbetçi doktor kimse bayan erkek o giriyor doğumuna
EbrarBulut Kmelikem Aynen öyle kendi doktorun doğuma girsin istersen artı 1000 lira fark istiyorlar. Vermezsen nöbetçi doktor kimse bayan erkek o giriyor doğumuna
Ozlemmm06 Kmelikem çok sevindim Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️ Benimde 3 yaşında bir oğlum var ikiZler içinde doktorum biri kız biri erkek gibi dedi ama bir hafta sonra tekrar bakalım dedi
Kmelikem EbrarBulut Bende doruk Yıldırım’a gidiyorum ama sordum eğer gece fln Doğum olursa nöbetçi doktor yaptırıyormuş aksi takdirde hastanede olup da gün içinde olursa kendimiz giriyoruz demişti doktor hanım 😕