Sevalko kızlar günaydın siz de silik çizgi görüyor musunuz yoksa ben kafayı mı yedim 😏😫😅https://i.imgyukle.com/2020/01/03/VYz7sP.png
Busra5341 Sevalko benimde boyleydi . Erken yaptiysan bu sekilde cikiyor daha yeni oldgu icin . Tekrar test alip yapabilirsin onun sonucuna gore kan verirsin canim hayirli olsun
Elifdemir_ bende gordum benimde boyleydi ilk hatta yapip tek cizgi gorunce dusa girdim ciktim atacaktim baktimki azicik daha koyulasmis :)
Prenses001 Gözüküyor benimde böyleydi şu an 14 aylık oldu bile 😄 var canım hayırlı olsun çok yeni ben ertesi gün kan testine gittiğimde 2 - 3 hafta arası çıkmıştı
Ummu-20 Amaç kimseyi üzmek degil hele ki bu konuda! Genel olarak Herkes tecrübesini paylaşmış.Rabbim hak eden herkesin kucağını doldursun insAllah🤲