Busra221
Bütün devlet hastahaneleri öyle mi bilmiyorum ama
Hamileyim,Zeynep kamil hastanesine gidiyorum. Eşleri muayene almıyorlar ne yazık ki 😒 kalp atışları için doktor ya da yanında asistanından isteyin yoksa dinletmiyorlar. Ben 4 defa gittim sadece 2li test yaparken dinleye bildim.
ümraniye devlet hastanesine de okuma yazması olmadığı için
kaynanam için beraber gidiyorduk. Benle beraber içeri girince siz niye geldiniz diye soruyorlar. Bir iki doktor içeri almadı hatta 🤪