cennet20 kizlar biz almanyada yasiyoruz esim eritrea'li 2 yillik evliyiz 5 aylik hamileyim esimin ten rengi cikolata cok koyu degil sütlü cikolata gibi :) bende acik tenliyim acaba bebis nasil olur cok merak ediyoruz resim link olarak gönderdim insallah görünür resimag.com/p1/8c9812ef777.jpeg