ramazantugce Kızlar doktor akşam 8den sonra birşey yeme dedi ama ne yaziikki olmuyor ya canım meyve çekiyor ya acıkiyorum napcaz böyle 😂😂kuru fasulye pilav yiyorum şu an hakkınızı helal edin
Masal71 ramazantugce bende şuan makarna iyorum Allah affetsin boğazım hiç durmuyor aç aç ta yatamıyorum kızım sağolsun bastırıyor tekmeleri 😁😁😁
Masal71 ramazantugce aynıyız bacım eşim diyor ki boğazın hiç durmuyor bende diyorum iki canlıyım ben ben sen miyim dışarı çıkıyoruz diyorum ki bana aç mısın diye sorma ben her zaman açım beni doyur 😂😂😂😂😂
Gzd_ ramazantugce afiyet bal şeker olsun yemek yemek sadece karın doyurmak değildir bence bir aşk işidir 😁💕
Pispispis_06 Masal71 eşim de bana gündüzleri meyve ye bak güzelmiş diyor mazallah ac kalırsın unutursun yemeyi falan diye dalga geçiyor ne istiyorlarsa bizden 😂
Pispispis_06 ramazantugce Allah ım kimseyi açlıkla sınamasın inşallah da ben de açken uyuyamiyorum 😁 8den sonra sabaha kadar oo kaç saat var 🙈 ben de ne bulsam yiyorum valla inşallah zararı olmaz doğumdan sonra böyle yaparsak işimiz zor 😅
Bestte9989 Pispispis_06 benim eşimde öyle yılbaşında tatlı yaptım 2 ser dilim koydum ikimize o 1 yedi ben 3 unu birden yedim maşallah maşallah diyip duruyo kilomu merak ediyormuş sadece karpuz gibi karnım çıktı aslında ama öyle görmeye alışık olmadığından değişik geliyo ona heee dedim soyliyimde diline düşeyim dimi diyip söylemiyorum valla 😂
Bestte9989 ramazantugce 34+6 da benim ben akşam 6 dan sonra yemiyorum ama gündüz yediğim 2 öğün 3 güne bedel yani resmen doydugumu hissetmiyorum kendim diyorum e yeter diye 😂😂😅😅
Pispispis_06 Bestte9989 hepsi aynı ya 😂😂 ne varsa kilomuzu öğrenince ne olacaksa dalga geçecekler bol bol 😅 ben de geçen telefonda ablama kaç kilo aldigimi söylüyordum 74.4 oldum nokta 4 tarafını duymuş başı kaç onun diyor 😂 ya söyleyim de bi ömür unutma dedim😁