Rabbia 12 haftalık hamileyim dişim çok ağrıyo akşam parol almak zorunda kaldim. Sanırım etkisi gittiği için yine başladı. Ne yapabilirimm veya diş için hastaneye gitsem şuan bişey yapılabilir mii
aysenur4 Rabbia işin cok zor allah kolaylık versin gebelikte diş agrısı cok kötü karanfil koy dişinin üerine uyustursun bide sirkeyle o dişinin üzerine gelcek sekilde gargara yao iltihap warsa tükürdüğünce cıkar
Pandabekleyenanne Rabbia aynı durumdayım alkol koydum pamukla ama anlık uyuşturuyo sonra yine baslıyo
Sedamurat Rabbia karanfil yağı bire bir canım ama bu saatte açık aktar bulunmaz inşallah vardır evinde geçer biran önce 🤲🏻🤲🏻💜💜
Rabbia aysenur4 iltihap yok çürük var cok derin hemde 😣 ben hamilelikte bu kadar sorun olcagini düşünmemiştimm
Rabbia seda1anne mecbur bişey yapılması gerekiyor dayanikcak gibi değil. Sürekli devam eden bi ağrı. 2 gündür geçmedi
Rabbia Pandabekleyenanne diş ağrısı cok illet bişeymis ya 😣 hamilelikten once görmediğim ağrıları yaşıyorum
Adatanem Ben tam 1 Ay oldu çekiyorum o ağrıyı 4 dr gittim hiç biri işlem yapmadı kendi kadın Doğum doktoruma söyledim başka bir dr önerdi gittim kanal tadavisi yaptı çok şükür bu gece o agrıdan kurtuldum bence kendi dr yönlendirsin bildiği doktora sizi ve benim doğumum pazartesi olacak inşallah çok ağrı çektim boşuna çekmişim size geçmiş olsun..
Rabbia Adatanem ayy ne güzel maşallah size. İnşallah doğumunuz cok cok guzel geçer Allah yardımcınız olsun. ☺️❤️ Dediğinizi yarın yapcam dr uma gitcem mecburen
Deletedmom0093 Rabbia Karanfil yağı varsa deneyebilirsin. Tuzlu su,elma sirkeli su,karbonatlı su,yanağına buz. Aklıma bunlar geliyor,umarım iyi gelir🌬
iremanne 30 haftalık hamileyim 22.haftamda dolgulu dişim kırıldı ve çürüyor her geçen gün . Jinekolog izin vermesine rağmen diş doktoru film çekmeden hiçbir işlem yapamam dedi. Bende tuzlu su gargara ve karanfil yağı ile geçiriyorum . Gün sayıyorum doğumdan bi kaç gün sonra direkt çektireceğim
Hiranuuurr Valla ben her şeyi denedim ama hiçbir şey çare etmedi doktora gittim ve çürük çok derin durdurmaz dedi hatta o ara 4/5 haftalık hamileydim Ankara da bi özele gittim ve artık tıpın çok ilerlediğini ve ona güvenmemi söyledi önce b grubu hamilelerin kullandığı antibiyotik verdi daha sonra randevu alıp gittim aynı şekilde hamilelere kullanılan anestezi uyguladı iğne olarak ki ağızdaki en zor çekilen dişti benimkisi azı dişi alt çenede.. zaten o anesteziler kana karışsa Allah korusun ilk biz ölürüz. Baskı hissettim tabi ama acısını hissetmedim çok şükür kurtuldum ve doktorum Bu çürük enfeksiyon yani çektirmen bebeğin için daha sağlıklı enfeksiyonun bebeğin için daha riskli demişti. Diş ağrısı çok zor hele ki hamileyken...sabahlara kadar uyumadığımı bilirim son 2 haftadır dünya benim oldu Allah yardımcınız olsun😔