Sahreyldrm 1234446 pıhtılaşma sorunu olanlar giyiyor diye biliyorum canım benim ilk dogumnormal doğumdu ve dogum sonrası bacağıma pıhtı attı sonra geçti ama ikinci hamileligimde sürekli kan sulandırıcı iğne ve hap kullandım doğumda da varis çorabı giydim
1234446 Ya ben hamileyim ilk gebeliğim ne olacağı belli değil ama her kafadan bi ses giyilmezse pıhtı atıyormuş güya
Dibeee 1234446 altta Bi yorum yapanda giydirme işler atmıs yazdı demmeki önlem amaclı takıyor bizim hastane