Gün içerisinde ufak ufak ağrılarım vardı ama gece 12 den beri çok düzenli sancılar başladı uyuyamıyorum hastaneye gittim %100 sancı çıktı ama hastanede kalmadım sancımı evde çekmek istedim. Lütfen dua edin kolay olsun doğumum . Bide hala emin olamadım nst de çok yüksek çıktı sancı o zaman kesin doğum sancısımı oluyor