Canan34 benim ilk gebeliğimde gebelik kolestazı çıktı 36 haftalıkken hemen aldı doktor şimdi 2. Gebeliğim 34 haftalığız doktor en ufak kaşıntıda gel dedi çünkü 2. De çıkma olasılığı %90 imiş çok şükür sende çıkmamış ama o kaşıntı çok lanet bişi ağlardım heryerimi kanatırdım eşim sabaha kadar ellerimi tutardı