Hamzaninannesi Kızlar 35+5 hamileyim. Arkadaslarim devlet hastanesinde dogum yaptilar cati muayenesi olmadiklarini soylediler. Henuz doktorum banada demedi. Muayene olmadan normal dogum yapmanın sıkıntısi olur mu?
senaA Hamzaninannesi bende 31+5 devlete gidiyorum. catı muaynesi yapmazlarda ben evde sancim gelince beklersem guzel acilmayla hastaneye gidersem doktor çatın dar sezeryan derse boşuna onca sancıyı çekmiş olacam . önceden bilsek çatı dar mı normal mi sezeryan mi olacaz diye . çatı muaynesi olan varsa yazsin bende merak ediyorum
Hamzaninannesi senaA Aynen canim bende onu merak ediyorum iste. Acaba gidip ozelde daha once yaptirmali mi muayene. Ben bebisimi gormek icin 32 de ozele bi gitmistim doktor 37. Haftada cati muayenesi icin cagirmisti. Ama devletteki doktorum hic demedi.
flawles senaA aynısını bugün forumda okudum açılma olup doğumu başlatacağı sırada çatın dar diyerek sezaryene almışlar 🙇♀️
Hamzaninannesi flawles Doğum başladıktan sonra sezeryana alinma dusuncesi daha korkutucu. Sanırım o zaman ozelde muayene yaptirmaliyiz😑