Bsra61dinc Yaa benim gibi olan var mı 18. haftam ama düzensiz besleniyorum gündü 2 öğün anca yiyorum öğünlerimi nasıl yapsam ne yesem ??
SedaveSusam Bsra61dinc ben hala öyleyim çünkü bi kahvaltı birde akşam yemeği yiyorum onun dışında aralarda atıştırmalıklarla meyveyle geçiyorum
SedaveSusam Bsra61dinc bu alışkanlık galiba kuzum benim önceden de böyle bir alışkanlığım olmadığı için şimdide yapamıyorum
Bsra61dinc SedaveSusam aynen öyle yaa bende aynı durumdayım önceden de düzensiz nasıl olursa öyle besleniyordum şimdide öyle kaldı
Bsra61dinc Benim gibi olanlarda varmış bende herkes düzenli iyi besleniyor bitek ben mi böyleyim diye kendi kendime diyip duruyodum en sonunda burdan yazıp öğrenmek istedim🙂