Şu saat oldu ben de ayaktayım.kâh evde turluyorum,kah uzanıyorum ama uyuyamıyorum.okula giden iki de çocuğum var.çocukların okula gitmesine 2 saat kaldı.karnımda ki desen horon tepiyor şuan.mide yanması ve rahim de inceden bi sızı var.bacaklarımda huzursuz bacak sendromu.uyutmuyor yani.Buna da şükür.oysa ne çok uykum vardı saat 9 gibi..