Ben hamileligimi reglimden 6 gun once anladim. Ust uste bikac gun istifra etmistim. Aslinda bu belirti olmazmis ama bende oldu valla 😄 isin sirri bence vucudunu tanimakta. Normalde agrın yoktur; o dönem ağrın olur, canın tatlı çeker, kasıkların ağrır... evet cok net hamilelik belirtileri var ama özellikle kendind ilginç birşey seziyorsan test yaptır derim 🤗