Selamun Aleykum her kese benimadetimdwn 1hafta gecti hala adet olmadım kan testınde cıkmadı hamılelıkle ilgili hiç bir belirtim yok diyemem arada bir kasıgım ağrıdı birde adetden once adet olucakmışım gıbı hıssetdım ama olmadım bırde sol tarafa hiç yatamıyorum genelde hamıleler yatamıyor sol tarafına 😄acaba dıyorum bendemı hamıleyım🤔