Zehra321 Ygttt bir iki aylıkken yaptırmayı düşünüyorum hem daha rahat atlatıyormuş bezli olduğu için , hemde o travmayı yaşamasını istemiyorum 🤗
Anne3434 Ygttt biz ilk oğlumuzu 3-4 aylıkken yaptırdık pipisinin ucu dardı biraz.mecburi oldu ama çok rahat ettik hemen iyileşti bı haftada şuan ikinci hamileliğim bu da erkek Allah'ın izniyle acil bı.durum olmazsa onu da 3-4aylikken yapmayı düşünüyoruz
Burcu2626 Deletedmom317 dogar dogmaz yapildigin da ileride sorun olabiliyormus diye duymusmustum tekrar ette yapisma oluyor diye tabi illa olcak diye de bisey yok
Tamam Ygttt Doktorumuzun yönlendirmesiyle benim fikrim ; sağlığı açısından 10 günü bittikten sonra en kısa zamanda yapılmalı.eski usulde tecrübeli çocuk cerrahı tarafından yapılmalı