Zehra321 Doktorunuza söyleyin o size uygun ilaç ya da krem verecektir. Bol su için. Sabah aç karnına kuru kayısı yiyebilirsiniz. Bende şu sıralar kabızım gebelikten dolayı çok zorlamıyorum kendimi. Çok şükür hemoroidim yok. Midemi bozacak şeyler vardır mesela sütün içinde petibör büsküvi yemek, kuru kayısı gibi. Ben de şimdilik geç de olsa etki ediyor. Normal doğuma hemoroid başlı başına engel değil. Ama hemoroidi olmayan kişiler dahi doğum sonrasında sıkıntı yaşayabiliyorlarken gebelikte bu sorunu yaşayanlar ne durumda olur düşünün. Yani ötelemeyin doktorunuza şikayetinizin ciddiyetini söyleyin en azından şikayetleriniz geçmiyorsa da doğuma kadar en aza inebilsin.